.
CENTER FOR
MEDITATIV MASSAGE
UNDERVISNING OG BEHANDLING
.
.
.
.
.
.
.
.

Stress-forløsende behandlinger

.
Stress er et udtryk for voldsom overbelastning af kroppen eller sindet. Du har ganske enkelt knoklet på for længe uden at respektere de faresignaler din krop og instinktivt er kommet med. I stress-forløsende behandling får du genskabt kontakten til din krop og til Instinktiviteten, Du får slappet af i din krop og energisystem, så du igen kan mærke energien strømme. Det er vigtigt at du forstår de dybere årsager til at du har knoglet på, og at du bruger meditation til at styre dine tanker og dit sind.
.
Stress kan behandles på forskellige måder afhængig af hvem du er og hvordan din stress er opstået og hvordan indvirkninger har været på dig. Jeg kan hjælpe dig på forskellige måder med forskellige behandlinger. De forskellige behandlinger virker alle ind på din krop og sind.
.
Meditationsundervisning kan hjælpe dig til at skabe ro i sit sind og give dig en meditativ og energimæssig kontakt til din krop. Du kan få individuel meditationsundervisning eller du kan deltage i meditationsundervisning sammen med andre.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
.
Meditativ Vejledning for stress

.

Udgangspunktet er hvordan du har det her og nu. Du får meditative anvisninger af mig der vil vise dig det energimæssige udtryk for din problematik og hvordan du aktuelt kan arbejde med problematikkerne. Du skal være indstillet på at arbejde hjemme med de meditative anvisninger.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Healingmassage
for stress

.

Healingmassagen er en hel kropsmassage der følger kroppens naturlige energiforløb. Massagen vil derfor virke afstressende både for kroppen og sindet. Healingmassage kan være enkeltstående eller være et forløb over eks. 4 gange.

.

.
 
.
Tantrisk Healingmassage
 for stress

.

Stress forårsager ofte en lukkethed i forhold til seksualitet, energien i kroppen og for andre mennesker. Tantrisk Healingmassage kan åbne for tillid og energien i krop og seksualitet. Massagen er nærværende, intens og omsorgsfuld.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.